loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همسری که به من میاد: کسب مهارت های ازدواج در قطار انتخاب همسر

ناشر آرما

نویسنده فاطمه سادات دیباج

ویراستار سمیه حسینی | گروه ویراستاری خط

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61019 10003022
45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«همسری که به من میاد» کتابی است بر اساس تئوری های علمی که به زبانی کاربردی و عملیاتی ، مهارت های لازم در حوزه انتخاب همسر را در قالب یک قطار ارائه کرده است. کتاب همسری که به من میاد: کسب مهارت های ازدواج در قطار انتخاب همسر، نوشته فاطمه سادات دیباج است و در انتشارات آرما به چاپ رسیده است.

شما با ورود به هر واگن قطار بایکی از متغیر های مهم که در آینده رضایت در زندگی زناشویی را تحت تاثیر قرار می دهد آشنا شده و مهارت شناسایی و ارزیابی این متغیر را در خود و طرف مقابلتان کسب می کنید. در نهایت به آخرین واگن که تصمیم گیری نهایی است وارد می شوید و با جمع بندی تمام اطلاعات کسب شده در طول مسیر به تصمیم گیری علمی و عینی و جامع خواهید رسید.

کتاب همسری که به من میاد: کسب مهارت های ازدواج در قطار انتخاب همسر، همچنین برای متخصصان حوزه ی خانواده و نیز برای افرادی که در آستانه ی انتخاب رشته ی تحصیلی، انتخاب شغل، همکار، شریک تجاری و یا همسفر هستند، مناسب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما