loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگارش خلاقانه برای فیلم

ناشر سوره مهر | پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

نویسنده سید مجتبی شریعتی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61147 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آیا روش های کابردی، کیمیای خلاقیت است؟ باید توجه کنیم که خلاقیت در دانستن روش های کاربردی نیست؛ بلکه خلاقیت در خود ماست! در وجود همه ی ما قدرتی نهفته است که منتظر است از آن در جهت رشد و تحول استفاده کنیم.
کسی صرفاً با خواندن این کتاب و دیگر کتاب های مشابه خلاق نمی شود، بلکه این کتاب صرفاً به ما کمک می کند که خلاقیت به خواب رفته خود را بیدار کنیم، خلاقیت خود را بشناسیم، از قدرتش آگاه شویم و با گنج نهفته در وجودمان آشنا شویم.
همه مبانی شیوه های کاربردی خلاقیت در این کتاب در همین جهت نوشته شده است.

از سوی دیگر برخی از نویسندگان جوان اعتقاد دارند، یافتن یک ایده برای نوشتن تنها با «الهام» صورت می گیرد؛ یعنی باید پشت یک میز بنشینند و زمان های بسیاری را به یک کاغذ سفید نگاه کنند تا ایده ای به ذهنشان برسد؛ اما اگر آن ها فصل سوم از کتاب یعنی «روش های کاربردی نویسندگی خلاق» را مطالعه کنند، نظرشان عوض می شود.
برای ایده یابی نیازی به انتظار و یافتن ایده نیست، بلکه پس از آنکه توانستیم قدرت خلاقیت خودمان را بیدار کنیم، می توانیم بر اساس این قدرت ایده ها را بسازیم. این روش ها، «ایده یابی» را به «ایده سازی» یا «ایده پردازی» تبدیل می کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما