loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراماسونرها، روتارین ها و لاینزهای ایران

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

تحقیق و تنظیم کتاب مرکز اسناد انقلاب اسلامی

سال نشر : 1377

تعداد صفحات : 712

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

کتاب فراماسونرها، روتارین ها و لاینزهای ایران در چهار عنوان اصلی با نام های کلیاتی درباره خواستگاه فراماسونری، تکاپوهای فراماسونری در ایران، تحلیل دوره های تکاپوی فراماسونری در ایران، تشکیلات سازمان فراماسونری و انجمن های وابسته به بررسی مساله فراماسونری در ایران پرداخته و تحقیق بسیار کامل و جامعی در این موضوع می باشد.

سازمان فراماسونری به عنوان یکی از گسترده ترین و پیچیده ترین تشکیلات در سطح بین المللی تعداد زیادی از روشنفکران، تحصیل کردگان و اقشار بالای کشورهای جهان سوم را به خود جذب و جلب کرده و تاکنون نیز به فعالیت خود ادامه میدهد و مروج اصلی فرهنگ بورژوازی و سرمایه داری در این کشورها می باشد.
کشور ما نیز از فعالیت تشکیلاتی آنها به دور نمانده است بیشتر از یک قرن تحصیل کرده ها و روشنفکران ایرانی دل در گرو این سازمان به ظاهر انسان دوست که با شعارهای ((آزادی، برابری و برادری)) به میدان آمده بود سپرده بودند. حضور دهها هزار ایرانی در سازمان فراماسونری و باشگاههای روتاری و لاینز مؤید تلاش گسترده آنها در ترویج فرهنگ سرمایه داری و ایجاد شبکه های دوستی و برادری برای انحصار کردن مشاغل و مناصب کشور در این مرز و بوم بوده است.

سازمان فراماسونری به عنوان یکی از گسترده ترین و پیچیده ترین تشکیلات در سطح بین المللی تعداد زیادی از روشنفکران، تحصیل کردگان و اقشار بالای کشورهای جهان سوم را به خود جذب و جلب کرده و تاکنون نیز به فعالیت خود ادامه میدهد و مروج اصلی فرهنگ بورژوازی و سرمایه داری در این کشورها می باشد. کشور ما نیز از فعالیت تشکیلاتی آنها به دور نمانده است بیشتر از یک قرن تحصیل کرده ها و روشنفکران ایرانی دل در گرو این سازمان به ظاهر انسان دوست که با شعارهای (آزادی، برابری و برادری) به میدان آمده بود سپرده بودند.

حضور ده ها هزار ایرانی در سازمان فراماسونری و باشگاههای روتاری و لاینز مؤید تلاش گسترده آنها در ترویج فرهنگ سرمایه داری و ایجاد شبکه های دوستی و برادری برای انحصار کردن مشاغل و مناصب کشور در این مرز و بوم بوده است. قبضه اکثریت کمیسیون های مجلس شورای ملی، کسب قدرت برتر و اکثریت در مجلس سنا تحت ریاست جعفر شریف امامی، اشغال مناصب و مشاغل رده بالای وزارت امور خارجه، در اختیار داشتن مناسب عالی وزارت فرهنگ و آموزش عالی، آموزش و پرورش، اشغال مناصب عالی در وزارت فرهنگ و هنر، اقتصاد و دادگستری به این شبکه سیاسی _ فکری قدرتی مافوق قدرتهای موجود در جامعه می بخشید.

وجود چنین دستگاه با نفوذ در ارگانهای قانون گذاری، اجرایی و قضایی کشور زمینه را برای بهره برداری دسته های مختلف فرصت طلبان اعم از افراد خواهان مناصب عالی و قدرت و یا طرفداران حفظ (وضع موجود) یعنی ((مناصب به دست آورده)) فراهم ساخته بود.

کتاب فراماسونرها، روتارین ها و لاینزهای ایران، توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی تحقیق، تنظیم و به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما