loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی مدیریت دولتی (نظریه های دولت و اداره امور عمومی در ایران)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده روح الله نوری

ویراستار سعیدرضا علی عسگری

زیر نظر حسن عابدی جعفری

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 448

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61205 10003022
11,200 10,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نظریه های علوم انسانی و اجتماعی فاقد خاصیت جهان شمولی هستند، چرا که مبانی هستی شناختی، معرفت شناختی، انسان شناختی و روش شناختی آنها با هم متفاوت است. در نتیجه نمی توان در علوم انسانی و اجتماعی هم مانند علوم طبیعی عمل کرد و نظریاتی که در جوامع دیگر ارائه شده را بدون آزمون در جامعه ای دیگر به کار گرفت.

با توجه به اینکه جامعه ایرانی از لحاظ مبانی فکری و فلسفی تفاوت های چشمگیری با دیگر جوامع، بویژه جوامع غربی دارد، در حوزه علوم انسانی و اجتماعی نیاز به نظریه پردازی و انجام کارهای بنیادی است. رشته مدیریت عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیاز به نظریه پردازی در آن بسیار پررنگ تر است.

بر این اساس در کتاب حاضر تلاش شده است، گام هایی جهت پر کردن خلاً تئوری مدیریت عمومی متناسب با نظام جمهوری اسلامی برداشته شود. به عبارت دیگر اثر حاضر به مبانی نظریه اداره امور عمومی در ایران پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما