loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دختری پشت پنجره

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده فرید دانشفر

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 88

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61327 10003022
32,000 30,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«دختری پشت پنجره» ماجرای پسر نوجوانی است که به دلیل مشکلات مالی خانواده اش، ناچار می شود به همراه آنها به محله ای برود که خاطرات تلخی از آنجا دارد. کتاب دختری پشت پنجره، نوشته فرید دانشفر است و در انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

کتاب دختری پشت پنجره، نوشته فرید دانشفر است و در انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

«می خواستم بپیچم توی کوچه ی اصلی که یکهو خوردم به یک چیزی و نایلون داروها از دستم افتاد. می خواستم خم شوم و از زمین بردارم شان که نگاهم قفل شد روی صورت یکی از آن ها. همیشه همین است؛ وقتی از چیزی می ترسی همان موقع می آید سراغت. یک لحظه انگار تمام ساعت ها خواب شان رفت و سر جای شان ایستادند.
خیره شده بودیم به هم. با این فرق که من فقط صورتش را نگاه می کردم و او داشت از انگشت شست پا تا کله ام را بررسی می کرد. چشم هایش قهوه ای بودند و دندان های جلویی اش زرد. روی ابروی سمت چپش جای بخیه بود؛ که یعنی باید حسابی حواسم را جمع کنم. می ترسیدم خم شوم. از این دیوانه ها هرچی فکر کنید برمی آمد. آدامسش را تُف کرد توی جوی و گفت: ....»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما