loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به خانه خوش آمدی خرسی

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده ایل سونگ نا

مترجم نیره طالب زاده

تصویرگر ایل سونگ نا

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 27

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

داستان در مورد خرسی است که از محل زندگی خود خسته شده است و تصمیم می گیرد تا خانۀ جدیدی برای خود پیدا کند. خرسی جست و جویش را شروع می کند و در این راه به چند حیوان با محیط زندگی متفاوت برخورد می کند و هربار که تصمیم می گیرد در محیط جدید زندگی کند با مشکلاتی مواجه می شود و در پایان به این نتیجه می رسد که خانه و محل زندگی خود از همه جا برای او مناسب تر است.

این کتاب با تصاویر بسیار زیبا و جذاب و داستانی هوشمندانه کاملا غیر مستقیم کودکان را با حیوانات مختلف و محیط زندگی آنها آشنا می کند و با همین هوشمندی به کودکان می آموزد که محیط خانه و زندگی خود را دوست بدارند چراکه خانۀ آنها تنها جایی است که در آن آرامش و از همه مهمتر امنیت خواهند داشت.

تصاویر زیبای ایل سونگ نا در این کتاب همراه با طنزی خاص، خواندن و دیدن این کتاب را برای کودکان جذاب می کند.

«خرسی هر روز صبح توی همان جنگل سبز همیشگی زیر همان آسمان آبی از خواب بیدار می شد. یک روز خرسی با خودش فکر کرد من باید یک خانه جدید پیدا کنم! پس خرسی از درخت بالا رفت. تا به پرنده ها برسد، اما لانه آنها خیلی بلند بود. خرسی زمین را کند و سراغ موش کور رفت اما زیرزمین خیلی تنگ و تاریک و نمور بود، و دماغش پر از خاک شد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما