loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام خمینی (س) مخاطبی جهانی: گزیده ای از نامه های انگلیسی

ناشر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 304

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (س) و موج گسترده ای که این رویداد در کل جهان به وجود آورد، افکار عمومی مردم دنیا تحت تاثیر قرار گرفت و همه کنجکاو بودند بدانند که این انقلاب تا کجا می تواند دوام پیدا کند. به خصوص این که در سال های اولیه پیروزی انقلاب، منافقان هم بیکار ننشستند و با ترور شخصیت های برجسته نظام، سعی در تضعیف و فروپاشی این انقلاب داشتند و پس از چندی نیز جنگی ناخواسته بر ایران تحمیل شد. استکبار جهانی که گمان نمی کرد که این انقلاب با این همه مشکلات عدیده به خصوص جنگ بتواند پایدار بماند با بهره گیری از ابزار تبلیغات و رسانه سعی کرد اذهان مردم دنیا را نسبت به حضرت امام و انقلاب اسلامی ایران مشوش سازد و امام و ملت ایران را نه آن گونه که هستند به دنیا معرفی سازد. با وجود این باز هم افراد بسیاری بودند که توانستند با حضرت امام ارتباط دوستانه ای برقرار کنند و به ایشان نه فقط به عنوان یک رهبر دینی، بلکه به عنوان یک دوست، پدر و راهنما ابراز ارادت نمایند.

مجموعه پیش رو، مشتمل بر نامه هایی است که به زبان انگلیسی برای امام خمینی (س) نگاشته و ارسال شده است. در این مجموعه سعی شده تا تعداد محدودی از این نامه ها را همراه با ترجمه آنها در بخش های موضوعی مختلف اعم از تبریک، ارادت، دعوت و دعا، مسیح، جنگ و صلح، سلمان رشدی، درخواست و تسلیت گرد هم آورده شود تا علاقه مندان بتوانند با مطالعه این نامه ها، امام را این بار از منظر نگاه جهانیان ببینند و هر چه بیشتر با ابعاد مختلف شخصیت ایشان آشنا شوند.

لازم به ذکر است که کلیه مکتوبات این مجموعه، عینا ترجمه اصل نامه ها است و هیچ گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما