loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عقاب های تپه ی 60

5 (1)

ناشر کتاب نیستان

نویسنده محمدرضا بایرامی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 212

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6164 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رمان «عقاب های تپه 60»، داستانی است تلفیق یافته از حداقل دوگونه از این نوع داستان نویسی. داستان نویسی متعقد به بازگویی ایثارگرانه از جنگ و در عین حال صاحب تفکری که هرگز رشادت شکل گرفته در جنگ را عاملی برای تأیید آن نمی داند.

داستان این رمان با محوریت تپه ای شکل می گیرد که کمی جلوتر از خط مقدم نبرد واقع شده و در تسخیر عراقی هاست. از سویی قهرمان و راوی داستان، احمد که رزمنده نوجوان و ایرانی است در سودای نبرد و مواجهه با این مانع نظامی است و از سوی دیگر عقاب های ساکن تپه که یکی از نمادهای برجسته ادبیات داستانی دفاع مقدس به شمار می روند و آمد و شد روزانه آنها به لانه ها و نیز بر فراز سنگرهای نیروهای ایرانی ذهن او را به خود جلب کرده است. داستان در چنین فضایی شرح مواجهه این نوجوان با جنگ و نبرد اوست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما