loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مناسبات اخلاق و سیاست در اندیشه اسلامی

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نویسنده نجمه کیخا

ویراستار علی اکبر علیزاده

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61654 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اخلاق و سیاست، دو مفهوم فربه در حوزه حکمت عملی و در جریان زندگی متغیر و پر تکاپوی اجتماعی بشر، نیازمند بازنگری و تأمل مداوم اند. بی شک فهم عوامل تأثیرگذار در ترسیم ارتباط این دو مقوله بر درک صحیح تر مناسبات این دو در جامعه امروزین یاری خواهد رساند.

در اثر حاضر اهتمام بر آن بوده تا با بررسی اندیشه سه تن از متفکران مطرح در زمینه اخلاق و سیاست (محقق سبزواری، محقق نراقی و امام خمینی) در سه دوره تاریخی، میزان موفقیت هر یک از اندیشمندان را در ارائه نظم سیاسی - اخلاقی جدید و تغییر شرایط سیاسی - اجتماعی موجود مورد ارزیابی قرار دهد و عوامل تأثیرگذار در این زمینه را معین نماید.بخش های اصلی این کتاب عبارتند از:
بخش یکم: مفاهیم و چارچوب نظری
بخش دوم: زمینه های اجتماعی ـ اخلاقی و فکری اندیشه
بخش سوم: مناسبات اخلاق و سیاست
بخش چهارم: سازمان جدید اخلاق و سیاست
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد باقر القبانجی

سلام علیکم.. از عراق ـ نجف اشرف ـ مزاحمتون میشوم.. میخواستم ببینم ایا میتوانم نسخة pdf کتاب را از شما دریافت کنم.. با سباس فراوان..

28 مرداد 1400

سلام دوست عزیز

ما فقط نسخه کاغذی کتاب ها را به فروش می رسونیم

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما