loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سبک زندگی: مبانی اسلامی و غربی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61703 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پیامبران آمده اند تا تغییراتی بنیادین در سبک زندگی ایجاد و انسان را متحول کنند؛ نه اینکه صرفاً آداب و رسوم در ظاهر عوض شود. آنان در پی تغییر ماندگار، پایدار و ریشه ای بوده اند و اصولاً تغییر در سبک زندگی بدون تغییر در مبانی، تحول ایده آل ایشان نیست. به همین دلیل می بینیم با اینکه در زمان پیامبر اسلام(ص) سبک زندگی عوض شد، ولی در زندگی اقشار و افرادی که آن تغییر بنیادین رخ نداده بود، تغییر سبک زندگی پایدار نماند و همان ها سبک زندگی غیر اسلامی را رواج دادند.

در این کتاب مسائل زیر مورد بررسی قرار گرفته است:
1ـ بررسی مفهوم سبک زندگی و نسبت آن با سایر واژگان همگن و خاستگاه و پیشینه این بحث در تفکر غربی، تا روشن شود که آیا اساساً سخن گفتن از سبک زندگی اسلامی عبارتی معنادار است یا خیر؟
2ـ بررسـی مبانـی سبـک زنـدگـی غـربـی، بـه ویـژه مبـانی معرفت شناختی و دلالت ها و نتایج آن.
3ـ تبیین نظام واره ها سبک زندگی اسلامی و معرفی پایه ها، شاخه ها و آثار آن و امتیازات سبک زندگی اسلامی بر سبک زندگی غربی.
4ـ بررسی راه رسیدن به وضعیت مطلوب براساس مدل تحولی انبیا.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما