loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روشنفکری حوزوی: دیدگاه ها، مولفه ها، سنجه ها

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

تحقیق و تنظیم کتاب دفتر برنامه ریزی - گروه مطالعات راهبردی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61739 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «روشنفکری حوزوی: دیدگاه ها، مؤلفه ها و سنجه ها» از سوی دفتر برنامه ریزی گروه مطالعات راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی با بهره گیری از شیوه های مطالعات کتابخانه ای و مصاحبه و نظرخواهی از اندیشمندان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی تهیه و تدوین شده است. در این کتاب، دیدگاه های حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان مطهری و بهشتی در موضوع روشنفکری و تحول در حوزه، شناسایی و طبقه بندی شده است.

در فصل اول این کتاب، متن سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مدیران دفتر تبلیغات اسلامی و همچنین کلیاتی درباره مفهوم روشنفکری مطرح شده است. همچنین در فصل دوم، دیدگاه های حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان مطهری و بهشتی در موضوع روشنفکری و تحول در حوزه، شناسایی و طبقه بندی شده و در فصل سوم، مؤلفه ها و سنجه های روشنفکری حوزوی مطرح شده است. در پایان این کتاب، متن سخنرانی آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی در هم اندیشی «تبیین مفهومی روشنفکری حوزوی» ارائه شده است.

فصل های این کتاب عبارتند از :
فصل اول) کلیات
فصل دوم) دیدگاه ها
فصل سوم) مولفه ها و سنجه های روشنفکری حوزوی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما