loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه قاره ای و معنای زندگی: مطالعه ای توصیفی - انتقادی در زمینه مسئله معنای زندگی نزد فیلسوفان قاره ای

ناشر حکمت

نویسنده جولیان یانگ

مترجم بهنام خداپناه

ویراستار امیر مازیار

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 467

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61770 10003022
230,000 218,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

معنای زندگی چیست؟ در جهان علمی و سکولاراین روزها، این پرسش تبدیل به مشغله ای جدی شده است. این پرسش، تاریخی عریض و طویل دارد: همان گونه که جولیان یانگ در این اثر درآمدوار روشن و الهام بخش خود این موضوع را توضیح می دهد، فیلسوفان اصلی بسیاری از افلاطون تا هایدگر به این موضوع عمیقا اندیشیده اند.

بخش نخست این کتاب مروری تاریخی برآرای فیلسوفانی از افلاطون تا مارکس دارد که معنای زندگی را یا در نوعی جهان "دیگر " یا در آرای "آینده" این جهان می جستند.

بخش دوم به ارزیابی این مطلب می پردازد که زمانی ساختارهای سنتی فرسودن آغاز کردند و خطر پوچ گرایی و بی معنایی زندگی سر برآورد چه رخ داد.
جولیان یانگ در بخش های مربوط به نیچه؛ هایدگر، سارتر، کامو، فوکو و دریدا به این مطلب نگاهی می اندازد. این اثر در آمدی بسیار سودمند برای آشنایی با برخی درون مایه های کلیدی فلسفه قاره ای است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما