loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیف الامه و برهان المله

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نویسنده ملا احمد نراقی

تصحیح و تعلیق سید مهدی طباطبایی

زیر نظر مرکز احیاء آثار اسلامی

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 464

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61804 10003022
75,000 67,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سیف الامة از مهم ترین آثار کلامی قرن 14 هجری به شمار می رود که در دفاع از اسلام و خاتمّیت نبوّت پیغمر اعظم (ص) و اثبات معجزات آن بزرگوار نوشته شده است.

هانری مارتین انگلیسی معروف به «پادری نصرانی» کتابی در ردّ اسلام و انکار نبوت پیغمبر خاتم نوشت و شبهات بسیاری پیرامون معجزه بودن قرآن کریم وارد ساخت، که علمای شیعه در پاسخ و ردّ آن کتاب های بسیاری نوشتند و کتاب سیف الامة از جمله مهم ترین آثار شناخته شده در این موضوع است.

مؤلف کتاب ـ جناب ملا احمد نراقی(ره) ـ باتوجه به آشنایی و تسلط به زبان عبری و با بررسی تاب های مقدس یهود و نصاری (عهد قدیم و عهد جدید) و استدلال به براهین عقلی و نقلی به شایستگی از عهده پاسخ گویی و دفاع از اسلام و اثبات اعجاز قرآن و خاتمیت نبوت حضرت محمد (ص) برآمده است.

عناوین اصلی کتاب عبارتند از:
باب اول: در ذکر فوایدی چند که قبل از شروع در بیان مقصود تقدیم آنها لازم است
باب دوم: در اثبات رسالت سیّد اَنبیاء و فخر اَصفیاء و علّت غائیه ایجاد ارض و سماء، حبیب حضرت اِله، اَشرفِ جمیع اشراف محمّد بن عبداللّه بن عبدالمطلب بن هاشم بن عبد مناف صلّی اللّه علیه و آله المعصومین مِن الزَّلَل و الْخَطأ، إلی یومِ الحشر والجزاء
باب سوم:در ذکر هفواتی که پادری نصرانی گفته و ردّ آن
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما