loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دائره المعارف تاریخی رویدادهای تاریخ اسلام - جلد سوم: از سال 501 تا 750 هجری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61924 10003022
250,000 225,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به همت گروه فرهنگ و تمدن پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت علیهم السلام منتشر گردیده است. در این کتاب مؤلف در بیان وقایع هر سال، ابتدا فهرستی از مهمترین رخدادها را که عمدتاً سیاسی هستند، ذکر کرده، سپس نام درگذشتگان آن سال را آورده و در نهایت هم توضیح و شرح حال آنها را بیان کرده و ارجاعات و منابع را در پایان مطالب و رویدادهای هر سال آورده است. کتاب دارای فواید فراوان و اطلاعات ارزشمندی است که به راحتی در دسترس است و برای عموم پژوهشگران قابل استفاده می باشد.
جلد سوم دائره المعارف تاریخی، وقایع تاریخ اسلام را در فاصله سال های 501 تا 750 هجری مورد بررسی قرار می دهد. نویسنده کتاب دکتر عبدالسلام ترمانینی بوده و این اثر توسط آقایان علی اکبر امامی حجتی و مصطفی شفیعی ترجمه شده است. جلد سوم کتاب رویدادهای تاریخ اسلام، 600 صفحه داشته و توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

وقایع هر سال هجری و مقابل آن سال میلادی در بخشی جداگانه آمده و میان حوادث تاریخی، سیاسی، اجتماعی، عمرانی و وقایع نظامی، جنگ ها، کشورگشایی ها و شورش ها تفاوت نهاده شده و از بزرگان درگذشته هر سال از خلفا، امرا، رهبران، قهرمانان جنگ ها و فتوحات و از دانشمندان علوم مختلف سخن به میان آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما