loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب بی نام اعترافات

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داوود غفارزادگان

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 348

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61978 10003022
27,000 25,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«کتاب بی نام اعترافات» با یک ماجرای تلخ آغاز می شود که روایتی کوتاه از آن را در کتاب می خوانیم. پدری فوت می شود و از همه ماترک او تنها یک خودنویس به پسرش ارث می رسد و حالا اوست که سعی دارد از لابه لای انبوهی از یادداشت هایی که در ابتدا بی فایده می نماید، داستانی را روی صفحات کاغذ پاکنویس کند. داستانی که قهرمان و راوی آن نوجوانی است که با پدر و عمویش در روستاها به کار شبیه خوانی مشغول هستند، آن هم در دوره ای که دولت از این کار دل خوشی ندارد و با اجرای این مراسم ها موافق نیست.

این رمان نمونه ای است قابل اعتنا از طبع آزمایی نویسنده برای خلق لحن داستانی متفاوت و در این مسیر استفاده از دیالوگ های صریح و کوتاه با چاشنی استفاده از عبارات و جملاتی به زبان آذری که هم شیرین است و هم تاثیرگذار و جذاب.

از دیگر ویژگی های این رمان، شخصیت پردازی آن است. نویسنده در این رمان دست به خلق کاراکترهایی زده که با لحنی خاص و گاه بی تفاوت در دل ماجراهای داستان حضور دارند. شخصیت هایی که دایره واژگانی گسترده ای را در بیان خود به کار می برند و با بهره مندی از معانی، استعاره ها و تشبیه ها و حتی شوخی ها و بیان طنزآمیزشان تلخی داستان و روایت را برای مخاطب آن دلنشین و قابل پذیرش می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما