loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمد: مروری بر کارنامه سی ساله نظام جمهوری اسلامی ایران - جلد اول

سیاست

ناشر موسسه انتشارات دانشگاه تهران

ویراستار کوروش گوهریان

گردآورنده کتاب ابراهیم کلانتری

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 479

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

یک مجموعه 6 جلدی از مجموعه مقالات نخستین همایش علمی"درآمدی بر کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران" است که اسفندماه سال87 برگزار شده است.

جلد اول این مجموعه، شامل مقالات و موضوعات سیاسی است که فصل های آن بعد از پیشگفتار به ترتیب شامل دو بخش سیاست داخلی و سیاست خارجی است. عناوین مقالات بخش سیاست داخلی به ترتیب عبارت است از: "آزادی در نظام جمهوری اسلامی"، "توسعه سیاسی و مردم سالاری دینی"،" سمت و سوی تحولات سیاسی اجتماعی انقلاب اسلامی در ایران"،" گفتمانهای حاکم بر دولتهای جمهوری اسلامی"، "نوسازی سیاسی و شکل گیری احزاب در جمهوری اسلامی ایران"، "مدیریت هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی ابرقدرتها علیه ایران"، "در آمدی بر مبانی امنیت عمومی در نظام جمهوری اسلامی" و" مروری بر تحولات و پیشرفت نیروی انتظامی از تاسیس تا کنون".

"چرخه گفتمانی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران"، " سیاست خارجی جمهوری اسلامی، از انطباق تا ادغام"، " مبانی و محورهای استقلال سیاسی نظام اسلامی در منظر امام خمینی(ره)"، " برخورد تمدنها یا برخورد با نظام سلطه"، "ایران، ملل مسلمان و نظام سلطه بر جهان"، "عملکرد جمهوری اسلامی ایران در قبال راهبردهای آمریکا"، "بررسی تاثیرات انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بر حزب الله لبنان"، " تاثیر انقلاب اسلامی بر گفتمان فرهنگی مسلمانان جهان" و " انقلاب اسلامی و تزلزل در سیطره جهانی غرب" عناوین مقالات بخش سیاست خارجی جلد اول مجموعه "درآمد" هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما