loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه آهوانه ها - هشتم: عاشق شدن آهوها

دوبیتی ها، رباعی ها و غزل های «امام رضا (ع)»یی

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده سید محمد سادات اخوی

ویراستار زهرا صنوبری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 148

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62168 10003022
18,500 17,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه هشت جلدی «آهوانه ها» اثر «محمدسادات اخوی» است که در هشت جلد به نام های «خانه تکانی های آهو»، «آهوهای صحن آزادی»، «سقاخانه و آهوها»، «حرف های خودمانی آهوها»، «دلتنگی آهوهای بستِ بالا»، «الفبای آهوهای بستِ پایین»، «نقاره زنی آهوها» و «عاشق شدن آهوها» منتشر شده است.

جلد اول این مجموعه «خانه تکانی های آهو» نام دارد که مجموعه نثرهای ادبی رضوی را شامل میشود و دریافت هایی اندک از بخش «زیارت نامه امام رضا (ع)» در کتاب شریف «مفاتیح الجنان» به پژوهش و قلم عالم ارجمند «حاج شیخ عباس قمی (ره)» را بیان میکند.

«آهوهای صحن آزادی» جلد دوم این مجموعه و شامل گفتارمتن های رضوی است که به بیان درد دل هایی ناتمام با «امام رضا (ع)» می پردازد.

نویسنده در جلد سوم این مجموعه به نام «سقاخانه و آهوها» به روایت مجموعه داستانک های رضوی می پردازد که دریافت هایی کوچک از کتاب شریف «عیون اخبار الرضا (ع)»، به پژوهش و قلم عالم ارجمند «شیخ صدوق (ره)» است.

جلد چهارم این مجموعه نیز «گفتارمتن های خودمانی رضوی» است که توصیف هایی متفاوت از زائران مشهور «امام رضا (ع)» را ارائه می کند و «حرف های خودمانی آهوها» نام دارد.

«دلتنگی آهوهای بست بالا» هم جلد پنجم این کتاب و شامل مجموعه نثرهای ادبی رضوی است و دریافت هایی ناچیز از کتاب شریف «بحار الانوار»، به پژوهش و قلم عالم ارجمند «علامه محمدباقر مجلسی (ره)» را بیان میکند.

اخوی به عنوان نویسنده اثر در جلد ششم این مجموعه با نام «الفبای آهوهای بست پایین»، گفتارمتن های ادبی رضوی را روایت می کند.
جلد هفتم این مجموعه «نقاره زنی آهوها» نام دارد و به بیان مجموعه ای از داستانک های رضوی می پردازد که برگرفته از خاطره های سفر به مشهد «امام رضا(ع)» است.

«عاشق شدن آهوها» آخرین جلد از این مجموعه هشت جلدی است که حاوی دوبیتی ها، رباعی ها و غزل هایی با محوریت «امام رضا (ع)» است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما