loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فهرست مقدس - جلد اول: خاکستر نجران

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62174 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تصویری(کمیک) فهرست مقدس برگرفته از انیمیشن سینمایی با همین نام است که اخیرا روی پرده سینماهای کشور رفت. این فیلم ماجرایی را به تصویر می کشد که در قرآن تحت عنوان اصحاب اخدود معرفی شده است. این کتاب با عنوان خاکسترنجران اولین شماره از مجموعه سه جلدی کتاب های تصویری فهرست مقدس است.

جلد اول کتاب فهرست مقدس شامل 70 فریم تصویری می باشد که به گواه متخصصان حوزه کمیک از کیفیت بالای تصویرسازی و چاپ برخوردار است.

در پشت جلد کتاب می خوانیم: سال ها پیش، در کشور یمن و شهر باستانی نجران برده های ستم دیده و مردم بیداردل دسته دسته به دین یکتاپرستی می پیوندند. معبدنشینان شهر و آندریاس، فرمانده بی لیاقت نجران، در مقابله با فیمون رهبر نوکیشان درمانده شده اند. در این گیرودار ذونواس، حاکم خون خوار یمن برای حضور در جشن پایانی مسابقات سالیانه نجران از صنعا به سوی شهر در حرکت است. حاکم و معبدنشینان برای حفظ جان خودشان هم که شده، باید تا پیش از آمدن ذونواس فکری به حال و یکتاپرستان نوکیش بکند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما