loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بر مدار حرم: زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم مرتضی کریمی شالی

3 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

تحقیق و تنظیم کتاب گروه تحقیقاتی احیاء

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62175 10003022
13,000 11,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «بر مدار حرم» در سه فصل به زندگی و خاطرات شهید مرتضی کریمی شالی می پردازد. در این کتاب خاطرات اعضای خانواده، دوستان، همرزمان و فرماندهان از زندگی و فعالیت های این شهید می آید و کتاب با وصیت نامه و تصاویر دوره های مختلف شهید به پایان می رسد.

جاذبۀ مرتضی خیلی زیاد بود. از پیرمرد هشتادساله تا بچۀ کوچک، همه را جذب خودش می کرد. با همه رفیق بود. بعد از شهادتش کسانی آمدند به خانۀ ما و از کارهای مرتضی گفتند که باورش برایمان سخت است. نمی شناختمشان. می گفتند که شما نمی دانید مرتضی برای ما چه کار کرده. مرتضی بچۀ ما را از انحراف نجات داد. می گفتند مرتضی فقط مال شما نبوده، مرتضی برای همۀ ما بوده...

مرتضی روحیۀ انقلابی داشت، آدم محافظه کار و محتاطی نبود. کاری را که می گرفت، تا آخرش می رفت و انجام می داد. مرتضی شَمّ مدیریتی خوبی داشت. تفکر انقلابی داشت. کار که به او می سپردیم، لنگ نمی گذاشت. نمی گفت من گیر نیرو هستم، یا گیر پول و ابزار هستم. می رفت و کار را با تمام توان انجام می داد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما