loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسافر آبان: زندگی و خاطرات جوان ترین شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی (ایرانی)

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

ویراستار موسسه ویراستاران

تحقیق و تنظیم کتاب گروه تحقیقاتی احیاء

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 100

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62176 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «مسافر آبان» که به زندگی و خاطرات دانشجو و جوانترین شهید مدافع حرم، سید مصطفی موسوی می پردازد، در هفت فصل، خاطرات اعضای خانواده، خویشاوندان، دوستان، معلمان مدرسه، همسایگان و همرزمان از زندگی و فعالیت های این شهید می آید و کتاب با تصاویر دوره های مختلف زندگی شهید به پایان می رسد.

برشی از کتاب:
1. با آگاهی کامل در راه دفاع از حرمین آل الله(ع) قدم برداشت. به من گفت: هرکاری کنی، من می خواهم بروم و بعد از آن به عراق و یمن و درنهایت به کرانۀ باختری می روم. در برنامه ریزی هایش هدفش نابودی اسرائیل بود. چیزی نمی توانست مانعش شود. دوست داشت که محل شهادتش کرانۀ باختری باشد.

2. هرچیزی را باور نمی کرد و اعتقاد و ایمانش به همه چیز، با تفکر و اندیشه بود. بدون دلیل و برهان کاری انجام نمی داد. خوبی یا بدی هرکس یا هرچیز باید به او اثبات می شد. بهمعنای واقعی سعی می کرد بصیرت را در امور زندگیاش به کار بَرد. او با شناخت کامل رفت؛ یعنی می دانست کجا می رود، برای چه می رود و چرا می رود.

3. پسر آرامی بود و چهرۀ بسیار دل نشینی داشت؛ اما آنچه او را از دیگر بچه های هم سن وسالش متمایز می کرد این بود که جلوتر از زمان خودش پیش میرفت و افکار و ایده های بزرگی داشت. من تا آن روز پسری با این وسعت تفکر و ایده های بزرگ ندیده بودم. هم از نظر فنی پسر بسیار ماهری بود و هم از نظر علمی و اعتقادی در مقام بالایی قرار داشت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما