loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه انقلاب، جنگ، صلح - جلد دوم: چادر وحدت - جلد دوم

ناشر یا زهرا (س)

نویسنده حمید داودآبادی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 284

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62219 10003022
43,000 40,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه همه دیده ها و خاطرات قابل انتشار نویسنده از کودکی تا انقلاب اسلامی، بحران های بعد از پیروزی انقلاب تا جنگ، و سرانجام صلح و حوادث بعد از آن است.

این کتاب، فقط و فقط دیده های شخصی نویسنده است از آن سال های بحرانی تهران. حوادثی که یا مستقیم در آنها حضور داشته است، یا عینا شاهد بوده است.

چادر وحدت، محل تجمع بچه های حزب اللهی بود که بدون هرگونه تشکیلات خاص، یا تجهیزات و سلاح، خودجوش به مقابله با گروهک های مسلح تروریست پرداختند.

از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357، برخی گروه های سیاسی غالبا غیرمذهبی، که اهداف خاص خود را دست نیافته می دیدند، شروع به اعتراض و ایجاد بحران در شهرها از جمله تهران کردند.

باوجودی که سن و سال چندانی نداشتم، به خاطر همان حس کنجکاوی که همراه ملت شده بودم یک انقلابی، برای دفاع از انقلابم دل به دریا زدم.
دو سال مهم 1358 تا 1360، باوجودی که نبرد با تجزیه طلبان در خوزستان، ترکمن صحرا، کردستان و جنگ در جبهه ها جریان داشت، اوج درگیری با ضدانقلابیون در تهران بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما