loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اینترنت و حرفه تاریخ نگاری

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده رولاندو مینوتی

مترجم حسن فرشتیان

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 131

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62295 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که ترجمه متنی فرانسوی، درباره اینترنت است به مبحث جدیدی در این زمینه پرداخته و کوشیده است تا دشواری های محققان رشته تاریخ را در استفاده از اینترنت برای پژوهش بهتر تبیین و راه حل هایی را در این زمینه ارائه دهد.

نویسنده که خود را به نسل قدیم وابسته می داند، مخالفت ها و نگرانی های عمیق سنت گرایان را در استفاده گسترده از شبکه رایانه ای در تحقیقات تاریخی نشان داده و راهکارهای جدیدی را برای کاهش این نگرانی ها جستجو و ارائه کرده است، تا زمینه تفاهم را میان مخالفان و موافقان این موضوع ایجاد کند.

نویسنده کتاب می کوشد میان سنّت و شیوه تحقیق گذشته و اختراعات و نوآوری های جدید، نوعی سازگاری ایجاد و شک ها و بدبینی های موجود در زمینه اینترنت را به نگرشی انتقادی تبدیل کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما