loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای 25 جلسه عملی شناخت درمانگری گروهی

به ضمیمه ابزارهای اندازه گیری و بیش از 200 متن اسلاید و جدول راهنما

5 (1)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده مایکل فری

مترجم مسعود جان بزرگی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 410

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62315 10003022
23,300 22,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ویرایش دوم این اثر که باید آن را دومین نسخه ی راهنمای عملی «شناخت درمانگری گروهی» مایکل فری به حساب آورد، شامل یک برنامه ی کامل 25 جلسه ای در زمینه ی درمانگری گروهی است. این برنامه ی درمانگری شناختی در پنج بخش تنظیم و به گونه ای طراحی شده است که برای درمان گروهی با چارچوب روانی ـ تربیتی (آموزشی) به آسانی قابل استفاده است، اما آن را به عنوان درمان انفرادی نیز میت وان به کار برد. این برنامه برای درمانگرانی که بخواهند آن را در زمینه ی کاری و تخصصی خود استفاده کنند قابل انعطاف است و آن قدر روشن و مشخص نگاشته شده که به صورت محاوره ای و کلمه به کلمه برای طیف وسیعی از کسانی که مشکلات عاطفی و رفتاری رنج می برند قابل استفاده است.

جامعیت این کتاب شامل: شناخت و تغییر تفکر سطحی ناکارآمد؛ کشف و شناسایی سطح عمیق تر تفکر ناکارآمد؛ آزمون گرd و تغییردهd تفکر، شامل تغییر محتواd روان بنه؛ و تغییر رفتار ناکارآمد همخوان شده با آن است.

«شناخت درمانگری گروهی: راهنما و منابعی برای عمل» منبع ارزشمندی است برای روان شناسان، مددکاران اجتماعی، مشاوران، روان پزشکان و همه ی ارائه کنندگان خدمات بهداشت روانی و همچنین منبع عملی و ارزشمندی برای دانشجویان و اساتیدی که در زمینه ی درمانگری به ویژه درمانگری شناختی ـ رفتاری در حال تحصیل و تدریس اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما