loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسوعة الامام محمد الحسین الکاشف الغطاء؛ الآثار الکلامیة (دوره چهارده جلدی)

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

تحقیق و تنظیم کتاب محمد جاسم ساعدی

زیر نظر مرکز احیاء آثار اسلامی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 5600

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62327 10003022
3,500,000 3,150,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

علامه محمد الحسین آل کاشف الغطا در جهت گسترش و تثبیت فرهنگ و معارف اهل بیت(ع)، آثار فراوانی را از خود به یادگار گذاشته است. مرحوم علامه کاشف الغطاء در حوزه نجف در روش ها و شیوه های عرضه علوم دینی تحولاتی ایجاد کرد و با توجه به اینکه حوزه عمدتاً بر فقه و اصول استوار بود، روش تازه ای در پیش گرفت و جایگاه مناسب تری را برای علم کلام، فلسفه، شعر و ادبیات در حوزه آموزشی نجف ایجاد کرد. ایشان حوزه نجف را با این شیوه جدید آشنا کرده و این مسائل را جزء دروس حوزه نجف قرار داده و توانست تحول بزرگی را در این حوزه ایجاد کند.

ایشان از علمای بزرگ و توانمند عالم تشیع است که با قلم و بیان خویش در عرصه های مختلف،علمی، دینی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و بالاخص مبارزه با انحرافات و بدعت های مذهبی مانند وهابیت، بهائیت، مسیحیت و مادی گراها و دفع شبهات آنان به مبارزه برخاست، و آثار مبارکی از خود به یادگار گذاشته است که مجموعه کلامی شامل کتاب های الدین و الاسلام، الآیات البینات فی قمع البدع و الضلالات، أصل الشیعه و أصولها، فردوس الأعلی، التوضیح فی بیان حال الإنجیل و المسیح، جنةالمأوی، المطالعات و المراجعات از جمله آنهاست.

مجموعه حاضر موسوعه آثار کلامی ایشان می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما