loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تو شهید نمی شوی: روایت هایی از حیات جاودانه شهید محمودرضا بیضایی

تاریخ شفاهی جبهه مقاومت انقلاب اسلامی

3.5 (2)

ناشر راه یار

ویراستار نرجس توکلی لشکاجانی

گردآورنده کتاب احمدرضا بیضایی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62331 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

چاپ نخستِ کتاب «تو شهید نمی شوی» خاطرات شهید مدافع حرم، محمودرضا بیضایی در دو روز اول تمام شد. کتاب تو شهید نمی شوی: روایت هایی از حیات جاودانه شهید محمودرضا بیضایی، توسط احمدرضا بیضایی گردآوری شده است و در انتشارات راه یار به چاپ رسیده است.این کتاب حاوی روایت هایی از حیات شهید محمودرضا بیضایی و از سری کتاب های تاریخ شفاهی جبهه مقاومت اسلامی است که توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شده است، روایت های برادر شهید از فراز و فرودهای یک زندگی با برکت، کودکی و نوجوانی، مسجد و مدرسه تا دانشگاه و پادگان، تبریز تا تهران و از تهران تا شام است.

گفتنی است شهید محمودرضا بیضایی، 29 دیماه 1392 در سوریه منطقه «قاسمیه» در جنوب شرقی دمشق به شهادت رسید.

ماندن در تهران برایش به معنی ماندن در میانه میدان و برگشتن به تبریز، به معنی پشت میزنشینی و از دست دادن فرصت خدمتی بود که برای آن، نیروی قدس را انتخاب کرده بود... بعد از اینکه در تهران، تشکیل خانواده داد، در جواب برادری که به او پیشنهاد کرده بود خانواده اش را بردارد و برود تبریز زندگی کند، گفته بود: «تو شهید نمی شوی»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

کمالی

تاریخ شهادتشون سال 92 هست که به اشتباه نوشتید 93 لطفا اصلاح کنید

15 تیر 1400

تشکر اصلاح شد

محدثه خلف خانی

شیعه به دنیا آمده ایم تا موثر در تحقق ظهور مولا عج باشیم و این همراه با تحمل مشکلات، مصائب،سختی ها، غربت ها و دوری هاست و جز با فدا شدن محقق نمیشود قطعا. شهید بیضائی

6 بهمن 1396

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما