loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تأثیر حاکمیت الهی بر حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده حسین جوان آراسته

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 343

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62410 10003022
12,900 12,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر با رویکردی نو، میزان تأثیر پذیری حقوق اساسی ایران از «حاکمیت الهی» را بررسی کرده و به تبیین و تحلیل مصادیق آن پرداخته و از دو مسئله مهم دیگر نیز غفلت نکرده است: اینکه در چه مواردی، به رغم انتظار، حقوق اساسی ایران از حاکمیت الهی، تاثیر نپذیرفته و در چه مواردی به تصور اقتضای حاکمیت الهی، ملاحظاتی در حقوق اساسی ایران صورت گرفته که ظاهراً مبنایی نداشته است.

اثر حاضر گام کوچکی در راستای شناخت هرچه بیشتر یکی از مهمترین موضوعات حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران است. علاقه مندان به فقه سیاسی و حقوق اسلامی مخاطبان این اثر هستند و این کتاب می تواند به عنوان منبع درسی برای استادان و دانشجویان علوم سیاسی و حقوق و به ویژه حقوق عمومی مورد استفاده قرارگیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما