loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول فقه کاربردی - جلد اول: مباحث الفاظ

4 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53276 10003022
189,000 179,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر جلد اول اصول فقه کاربردی با عنوان مباحث الفاظ نوشته سعید شریعتی و حسین قافی است و در انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) به چاپ رسیده است.

در کتاب حاضر مباحث اصول فقه، با نگرشی به کاربرد آن در حقوق، به صورتی متقن، ساده و روان همراه نمونه های حقوقی متعدد بیان می شود. مباحث این کتاب در دو فصل سامان یافته است.

فصل اول (کلیات و مفاهیم) به معرفی علم فقه و اصول، تاریخچه آن و برخی مباحث مقدماتی می پردازد. فصل دوم (مباحث الفاظ) مباحثی چون وضع و استعمال الفاظ، اوامر، مفاهیم، عام و خاص، مطلق و مقید و … در بردارد.

دیگر مباحث اصول فقه (مباحث ادله و منابع فقه و اصول عملیه) در جلد دوم کتاب بحث و بررسی خواهد شد. جداسازی مباحث اصلی و کاربردی تر از مباحث عمیق و حاشیه ای، طرح موضوعات پیشنهادی برای سوق دادن دانشجویان به پژوهش در اصول فقه و منطق حقوق، آوردن چکیده مطلب و طرح خودآزمایی در پایان مباحث از مهم ترین ویژگی های کتاب است که آن را برای تدریس در دانشگاه مناسب می سازد.

کتاب اصول فقه کاربردی به عنوان منبع درسی برای دانشجویان رشته حقوق در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما