loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خواب و نشان های آن

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6257 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خواب و نشان های آن، نوشته محمد شجاعی است و در نشر کانون اندیشه جوان وابسته به موسسه کانون اندیشه جوان تهران به چاپ رسیده است. یکی از اسرار آمیزترین و راز آلودترین پدیده های جهان، خواب است. خواب یکی از نشانه های الاهی است که در خود حکایت های ناگفته بسیار دارد. خواب یکی از راه های انسان با عالم دیگر است و به سبب همین ویژگی است که در آن حکایت ها، اشاره ها و هدایت های متنوعی نهفته است.

البته خواب انواع گوناگونی دارد که بعضی از آنها بیانگر واقعیت های آن سویی نبوده و جز قوه تخیل مبنایی دیگر ندارد. به هر حال، خواب نشانه ای از عظمت پروردگار است که با تدبر در آن می توان به حقایق شگرفی از این عالم راه یافت. کتاب خواب و نشان های آن به تبیین و تشریح گوشه هایی از نشانه های خواب پرداخته است که شامل هدایت ها و اشارت های دقیق است.

خواب به عنوان یک نشانة الهی و به عنوان یک وضعیت خاص دنیایی که در آن می‌توان حضور روح را به خوبی حس و مشاهده کرد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همواره نیز تعبیر و تفاسیر آنچه در آن حکایت می‌شود مورد توجه عام و خاص مردم بوده است. اگر کسی به جد خواب را پدیده‌ای حامل سری از جهان دیگر به شمار آورد، حکایات، اشارات و هدایت‌های بی شماری نیز در آن پیدا خواهد کرد. نوشتار حاضر به تشریح گوشه‌هایی از نشانه‌های خواب پرداخته است. نویسنده ابتدا معنای آیت را بیان کرده و سپس حقیقت خواب را مطرح نموده و اقسام آن را عنوان می‌کند.

در بخش بعد خواب نشانة هشت چیز برشمرده می‌شود: نشانی از روح، برزخ، وجود عوالم دیگر، هدایت‌های پشت پرده و … که هر کدام از جذابیت‌های خاصی برخوردارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما