loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرقه ها، عرفان واره ها و مکاتب صهیونیستی

5 (1)

ناشر تسنیم اندیشه

نویسنده مهدی دهنوی

زیر نظر محمدحسین فرج نژاد

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 156

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

نویسنده بعد از بیان مقدمه، این کتاب را در سه فصل با عنوان های فرقه های صهیونیستی، مکاتب یهودی ـ صهیونیستی و عرفان واره های صهیونیستی تنظیم کرده است.

در ادامه نگارنده در فصل نخست به ارتباط فرقه های بهائیت، انجمن حجتیه، فراماسونری و وهابیت با صهیونیسم بین الملل و در فصل دوم به بررسی مکاتب یهودی صهیونیستی همچون ناسیونالیسم، اومانیسم، کمونیسم و مارکسیسم پرداخته است.

همچنین در فصل سوم این کتاب عنوان های: کابالیسم یهودی ـ مسیحی؛ صوفیه(تصوف فرقه ای)، صوفیه و قمه زنی، عرفان واره ها نوپدید، معنویت سکولار و استکبارگریزی در فرآیند تکنولوژی فکر، مدیتیشن جایگزین عبادت و بازتاب معنویت ها سکولار کابالایستی ـ صهوینیستی در هالیوود بررسی شده است.

رابطه بهائیت و صهیونیسم و یهودیت دنیاگرا همواره استوار بوده و هست، یهودیان در گسترش باب گری و بهایی گری نقش مهمی داشتند، تا حدی که می توانیم ادعا کنیم گسترش بابی گری و بهایی گری، تنها با حمایت شبکه فعال یهود وابسته به خانواده زرسالار «ساسون» ممکن بود و یهودیان و تازه مسلمان های یهودی که به «دونمه» معروف بودند، بابی گری و بهایی گری را در بسیاری از نقاط ایران، همچون سمی به شریان جامعه اسلامی وارد کردند که شهر همدان، در جایگاه یکی از کانون های مهم یهودی نشین در آن سال ها نمونه گویا برای این کار است.

از همان روزهای آغازین انقلاب کمونیستی، یهودیان بر حکومت شوروی چیره شده، از مردم این کشور انتقام سختی گرفتند، از این رو نویسنده در فصل دوم ارتباط یهود و انقلاب کمونیست شوروی را این گونه شرح داده است:

آنان پنج میلیون کهن سالان، زنان؛ کودکان و مردان را کشتند! بیشتر سیاستمداران و رؤسای انقلاب شوروی یهودی بودند و به این دلیل، محفل فراماسونری آمریکایی همایشی برگزار کرد که در آن چنین مقرر شد: «انقلاب شوروی باید به ثمر بنشیند و مسیحیت در آنجا نابود شود؛ هرچند یک میلیارد دلار هزینه شود و یا یک میلیون یهودی قربانی شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما