loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لباب الاعتقاد فی شرح تجرید الاعتقاد (دوره سه جلدی)

ترجمه و شرح کشف المراد

ناشر قائم آل علی

نویسنده خواجه نصیرالدین طوسی

مترجم سید یوسف ابراهیمیان آملی

شارح علامه حلی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 1635

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62675 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
740,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع کتاب حاضر، شرح و بررسی مباحث اعتقادی شیعه امامیه همراه با ذکر ادله و استدلال های قرآنی، روایی و عقلانی مربوط به آن ها است.

در این کتاب به بحث در مورد امور عامه مانند: وجود و عدم، مفهوم وجود به عنوان مشترک معنوی، زائد بودن و عارض بودن وجود بر ماهیت و بالعکس، نسبت بین خیر و شر و وجودی یا عدمی بودن آن دو، مراتب وجود، مفهوم وجود ذهنی و خارجی و نسبت بین آن ها، تلازم شیئیت با وجود، تمایز اعدام، نیاز داشتن وجود به علت، انواع امکان، نسبت بین ممکن و واجب، ماهیت و لواحق آن، تصور عدم، خواص واجب و ممکن، قدم و حدوث و ادله مربوط به هر یک از آن دو، جهات سه گانه، اقسام ضرورت و امکان، بسیط بودن وجود، ویژگی وجود مطلق و خاص، عوارض امکان و وجوب، تشکیکی بودن تقدم، عدم اعاده معدوم، وحدت و کثرت، اقسام کلی، اقسام واحد، تقابل بین وحدت و کثرت و احکام علت و معلول و نسبت بین آن دو پرداخته شده و مسائل فلسفی آن ها مورد شرح و بررسی اجمالی قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما