loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیاه مست سایه تاک

ناشر شهرستان ادب

شاعر مرتضی امیری اسفندقه

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 504

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62712 10003022
36,000 32,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شعر خواندنی شامل ۱۰۰ قصیده از امیری اسفندقه است که همگی آنها به شخصیت های فرهنگی کشور تقدیم شده است.

این مجموعه شعر، شامل دو دفتر با عناوین «چین کلاغ» و «سوا شب» است. دفتر قصائد «چین کلاغ» که بخش نخست مجموعه را دربرمی گیرد، شامل ۴۴ قصیده است که پیش از این در سال ۱۳۸۳ منتشر و عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را نیز به دست آورده بود. این مجموعه بیش از دوازده سال بود که تجدید چاپ نمی شد.

دفتر قصائد «سوا شب» نیز عنوان تازه ترین قصائد منتشر نشده از مرتضی امیری اسفندقه است که در قالب ۵۶ قطعه در این کتاب گردآوری شده است. «سوا شب» نیز همچون بسیاری از عناوین کتاب های دیگر امیری اسفندقه نامی بومی و به گویش اسفندقه ای کرمانی، به معنای «فردا شب» است.

از جمله شخصیت های فرهنگی که در این کتاب قصیده ای به آن ها تقدیم شده است می توان به دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی، زنده یاد خسرو شکیبایی، دکتر محمود مهدوی دامغانی، دکتر سیدعلی موسوی گرمارودی، دکتر بهاءالدین خرمشاهی، استاد علی انسانی و استاد مفتون امینی اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما