loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

50 ایده مهم درباره اقتصاد که شما باید بدانید

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده ادموند کانوی

ویراستار علمی مینو فرهادی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 284

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62720 10003022
22,000 20,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نحوه چینش محتوا و معرفی تدریجی مفاهیم در این کتاب، زمینه ای را فراهم می کند تا خواننده ناآشنا با علم اقتصاد بدون درگیر شدن با حجم انبوهی از اعداد و آمار و جزئیات فنی و پیچیده اقتصادی، روند مشخص و منطقی ای را طی کند و در پایان هر بخش با یک نکته جدید، یک دیدگاه نو یا یک مفهوم تازه آشنا شود.

همچنین برای دانشجویان رشته اقتصاد یا رشته ها و گرایش های مرتبط، این کتاب نقش یک مرجع خلاصه اما کاربردی را ایفا می کند. علاوه بر این، نحوه معرفی مفاهیم در این کتاب به گونه ای است که فعالان اقتصادی می توانند بدون نیاز به مطالعه منابع متعدد و صرف زمان طولانی، اصول پایه اقتصاد را بهتر بشناسند. از طرفی این کتاب برای مدرسان و پژوهشگران اقتصادی نیز سودمند خواهد بود از این جهت که این کتاب برای در کنار هم قرار دادن اقتصاد، فلسفه، روان شناسی، حقوق، تاریخ و علوم سیاسی، شیرین و حاوی ایدههای جدید برای تدریس و پژوهش است.

این کتاب در ۶ بخش با نام های مبانی، جنبش ها، اقتصادها چگونه کار می کنند؟، دارایی و بازارها، مسائل و اقتصادهای بدیل، مفاهیم و مطالب را به مخاطبان ارائه می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما