loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اعجاز و معجزه پیامبران

ناشر مرسل

نویسنده حسن مفرح زاده

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62759 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
15,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اعجاز آیتی غیبی و پاسخی الهی است به غریزه حقیقت جوی انسان که به منظور معرفی و تأیید راهنمایان الهی در طول تاریخ ظهور یافته است.

گسترش دانش جدید و اصالت تجربه به خاطر ناتوانی از درک حقایق هستی ، معجزه را که پدیدهای بیرون از داده های تجربی است با چالش جدی مواجه کرده است ؛ و در این میان سوء فهم در معنا ، مصادیق عینی ، روش هستی شناسی اعجاز و … بر ابهام موضوع افزوده است ؛ لذا از جهات مختلف شایسته است که تلاش زیادی در رفع شبهات و ابهامات موجود در این زمینه گردد.

در این کتاب کوشش شده است تا معنای حقیقی و ماهیت اعجاز تبیین شود. واقعیت اعجاز فصل دیگر این مکتوب را تشکیل می دهد ، که در آن به اثبات امکان و تحقق معجزات پرداخته و شبهاتی که در این رابطه است رفع می گردد.

در فصل سوم در مورد مبادی و علل محدثه اعجاز بحث می شود و غایت و هدف از اعجاز و چگونگی دلالت آن براثبات نبوت در فصل چهارم بررسی می گردد.
فصل پنجم به کیفیت اعجاز و اقسام آن و فلسفه تنوع اعجاز اختصاص دارد.
آخرین گفتار این اثر، بحث پیرامون اعجاز و انسان معاصر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما