loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لبه آب

ناشر کتاب نیستان

نویسنده هادی خورشاهیان

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62796 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«لبه آب» رمانی پرکشش و پرحادثه است. قهرمان رمان در روز حادثه تروریستی مجلس در جلوی آن دیده می شود که با مردی غریبه و یک زن وارد یک مغازه خالی می شوند و همین مساله و تصویری که از آنها گرفته شده یک کشمکش جذاب داستانی را پیش روی مخاطب قرار می دهد.

خورشاهیان نویسنده ای است که اقتضاء نگارش هر سوژه را به خوبی حس می کند. پرکاری او مانع از کشف سوژه های بکر و نیز متفاوت و متنوع نوشتن آثارش نمی شود. مخاطبش را به خوبی می شناسد و می داند برای او هر مساله ای را باید چگونه بازگو گرد. این ویژگی هاست که در مجموع از او نویسنده ای ساخته که می داند چطور برپایه نیاز مخاطبش اثری بنویسد که از سویی سفارشی به شمار نیاید و مختصات ادبی یک داستان بلند را داشته باشد و از سوی دیگر مخاطبش را نیز اقناع کند و لحظات مفیدی را برای او فراهم سازد.

«لبه آب» داستانی است بلند که از چند منظر می توان به آن توجه جدی داشت. نخست انتخاب جسورانه سوژه، دوم انتخاب زبان طنز، سوم استخدام زبانی که هر یکی از شخصیت های قصه را می توان به واسطه آن در ذهن مجسم کرد و تیپ اجتماعی و فکری آنها را متصور بود و در نهایت به کار گرفتن صحیح تعلیق و خرده داستان هایی که هر کدام از آنها مانند قطعات یک پازل در ساختن و شکل دادن به یک رمان نقش مهمی را ایفا می کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما