loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غلبه بر مشکلات وزن

ناشر مرسل

نویسنده ایزابل تویوس

مترجم محمود ثابت نژاد

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 104

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62805 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«چاقی» و مبارزه با «افزایش وزن» موضوع این اثر می باشد. نگارنده در ابتدا به بررسی علل چاقی پرداخته و خوردن بیش از نیاز کالری، خوردن بین وعده و نخوردن میوه و سبزیجات کافی را از دلایل غالب در این راستا می داند. راه های اندازه گیری وزن ایده آل، عادات بهداشتی تغذیه، و نقش خانواده از دیگر نکاتی است که در مقدمه بدان پرداخته شده است.

نگارنده، خواننده را به طراحی یک رژیم غذایی برای خود تشویق نموده و نمونه ای نیز برای این منظور ارائه نموده است. وی معتقد است که دوری از زندگی بدون تحرک نقشی حیاتی در زندگی انسان داشته و از اهمیت ورزش در کنترل چاقی اشاره نموده است. ورزش هایی مانند پیلاطس، یوگا، شیاتسو و ورزش های آبی از جمله حرکاتی است که در این عرصه مفید می باشند.

در بخش غذاهای شفابخش، انواع مواد مورد نیاز و ضروری بدن را تشریح نموده و در انتها داروهای گیاهی که در کنترل گرسنگی و اضطراب مفید می باشند را نام برده و توضیحاتی پیرامون آن ها بیان نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما