loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسرار فاطمیه: تحقیق و ترجمه بیت الاحزان محدث قمی (همراه با متن عربی اعراب گذاری شده)

5 (1)

ناشر میر رضی

نویسنده شیخ عباس قمی

مترجم حامد دلاوری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 400

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62842 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
160,000 144,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از جمله تألیفات ارزشمند شیخ عباس قمی که حقیقتا برای نسل امروز می تواد چراغ راه باشد، کتاب شریف «بیت الاحزان فی مصائب سیده النسوان» است.
محدث قمی در چهار باب به زندگانی حضرت زهرا(س) پرداخته و در هر باب، مباحث متعددی را مطرح کرده است. روش مؤلف، تحلیلی نیست و در برخی موارد تنها به بررسی احادیث پرداخته است.

ابواب کتاب

باب اول: ولادت، نام ها و کنیه ها
باب دوم: فضائل فاطمه زهرا (مصحف فاطمه، جایگاه ایشان نزد خداوند، زهد و پارسایی ایشان، فاطمه پس از رحلت پیامبر (ص)، ازدواج حضرت زهرا)
باب سوم: اخبار سقیفه و احوالات پس از رحلت پیامبر (توطئه های منافقان، چگونگی بیعت گرفتن از امیرمؤمنان، احتجاج حضرت زهرا با ابوبکر، حوادث خانه حضرت زهرا، آتش زدن در، غصب فدک، کثرت حزن و گریه فاطمه، سوگواری و عزاداری حضرت زهرا کنار قبر پدر، سخنان حضرت به خلیفه اول و دوم در بستر بیماری، عیادت زنان مهاجر و انصار، وصیت و شهادت حضرت زهرا، دفن ایشان و شکوائیه امیر مومنان).

از بارزترین ویژگی های آن می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
- اعراب گذاری کامل متن عربی
- تصحیح متن عربی و اصلاح اشتباهات چاپی
- مستند سازی و ذکر منابع و مآخذ
- ترجمه روان و به دور از اغلاق
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما