loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بانوی کوچه زغالی

ناشر کتاب نیستان

نویسنده مرضیه محمدپور

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62920 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه شامل یازده داستان کوتاه است که بیشتر آنها در جغرافیای زیستی امروزی رخ می دهد. هنر محمد پور در خلق این آثار هدایت کردن مخاطبانش با جادوی کلمات در سفری اودیسه وار است. سفری که در آن مسافر خواننده است و اسباب سفر کلمات و مضمونی که او برای مخاطب فراهم کرده؛ خواه سفر بر بال کلمات و اعداد یک جدول سرگرمی باشد خواه هزار توی بازاری قدیمی و سنتی.

خاصیت داستان های محمد پور در این اثر چند لایه بودن آن است. از سویی در یک رو شاهد رویدادی هستیم که بستر و تم اصلی روایت داستانی را شکل می دهد و از سوی دیگر او در لایه زیرین این روایت است که مخاطبش را با خود به سفری به درون و ضمیر خودش می برد و او را با ناخودآگاهی روحانی روبرو می کند که شاید کمتر از آن اطلاعی داشته است.

داستان های این مجموعه در یک نگاه کلی روایتی از بخش های فراموش شده نفس انسانی است که داستان سعی دارد زنگار زمان از آن زدوده و غربت زدایی اش کند و شاید به همین دلیل است که می توان با اطمینان قلب تک تک داستان های آن را برای همراه شدن و رسیدن به هدفی مطمئن و سالم پیشنهاد داد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما