loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب یحیا

برگزیده دومین جشنواره بین المللی داستان و خاطره طلاب (اشراق)

5 (1)

ناشر احیاء

نویسنده امیرحسین معتمد

ویراستار سجاد محمدی | ریحانه کلهر جهان دوست

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 95

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«کتاب یحیا»، داستانی است بر اساس روزنوشت های یک روحانی که در ایام ماه مبارک رمضان به دیار شهید میرزا کوچک خان سفر کرده است. نویسنده کوشیده ضمن پرورش این روزنوشت ها، براساس ساختاری که متضمن داستان گویی باشد، به اصل متون نوشته شده و توالی داستانی مستتر در آن ها که طرح اصلی داستان را به او ارائه کرده است، وفادار بماند. همین امر، باعث شده است که متنی قوی و استخوان دار از دل این روز نوشت ها آفریده شود.

از سوی دیگر نویسنده، در تلاش است زوایایی ناشناخته از زندگی روحانیونی را به نمایش بگذارد که بدون هیچ چشم داشتی و با عشق به دین و اهل بیت (علیه السلام)، عطر اسلام و مذهب را در اقصا نقاط کشور می پراکنند و نشان می دهد که زندگی و جامعه شناسی مخصوص این قشر بزرگ دینی، تا چه حد می تواند پیچیده ترین مشکلات، چالش ها، اختلافات و سوء تفاهم های مردمان جامعه را در لفافه ای از دعا و متون ناب دینی و مذهبی حل و فصل نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما