loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ کلیسا

5 (1)

ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

نویسنده محمدصادق احمدی

ویراستار ابوالقاسم عاشوری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 400

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63022 10003022
148,000 140,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب بستر پیدایش مسیحیت از قرن اول تا بیستم را بررسی کرده است.

در مقدمه می خوانید که: تاریخ اقوام و ملل گذشته همواره از مسائل مهم و مورد توجه برای نسل های بعدی بوده است. علت این امر وجود آرمان های مشترک در میان پیشینیان و نسل های بعدی است. علاوه بر این آشنایی با باورها و آداب رسوم ملل دیگر می تواند روشنی بخشی راه پیش روی آیندگان باشد. در کلام بزرگان دینی نیز به خواندن تاریخ توصیه و هدف از آن نیز پند گرفتن و عبرت از آن دانسته شده است. در همین جهت مسیحیت در جایگاه دینی بزرگ که دست کم به لحاظ پیروانش بزرگ ترین دین جهان است و از دیدگاه اسلام نیز آخرین دین پیش از ظهور پیامبر خاتم بوده است، می تواند بخش مهمی از تاریخ را به ویژه برای دین پژوهان در زمینه تاریخ مسیحیت روشن کند. تاکنون کتاب های بسیاری به زبان انگلیسی نوشته شده و آثار کمی نیز به زبان فارسی ترجمه شده است. اما خلاً آثاری که به زبان فارسی تدوین شده باشند در این زمینه هنوز به چشم می خورد. علاوه بر این بیشتر آثاری که به زبان فارسی ترجمه شده اند یا کاملا به توصیف دین مسیح و تاریخ آن پرداخته اند و یا با تعصبات خاصی نوشته شده اند.

کتاب حاضر سعی دارد در حد توان این خلا را جبران کنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما