loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیعه در دوران 25 ساله آغازین امامت امیرالمؤمنین علیه السلام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63024 10003022
84,000 79,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این نوشتار بر آن است که تاریخ تشیع را در دوران آغازین خلافت امام علی (ع) که همزمان با دوران غصب خلافت است، بررسی نماید. همچنین در این اثر، به جای پرداختن مستقیم به شخصیت و سیرت امام، بازتاب آن شخصیت و سیرت را در سیمای خواص یاران امام و نقش آفرینی آنها جستجو می نماید.

هدف این پژوهش این است که بر مبنای بازشناسی مدل های سه گانه تقیه (تقیه حفاظتی، تقیه نفوذی و تقیه جذبی) برای جریان ها و جوامع شیعه و خواص و عوام آنها در جریان پیوسته تاریخ و برای تقویت و پویاسازی مکتب حق و جهانی سازی آن الگوسازی شود.

این نوشتار تلاش می کند که از منظر بازخوانی سرمایه اجتماعی شیعه، در دوران سخت 25 ساله، اثبات نماید که در هر دوره تاریخی شیعیان می توانند با رشد و ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای خود تلاش کنند تا بهترین نقش آفرینی را برای ولی معصوم هر زمان داشته باشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما