loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گلشن ابرار بانوان: زندگی بانوان فرهیخته شیعه - جلد سوم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63034 10003022
83,000 78,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جلد سوم کتاب گلشن ابرار بانوان شیعه به همت نشر پژوهشکده باقرالعلوم منتشر شده است.

بانوان دانشمند و پارسا با وجود تمام مسئولیت‌های مهم خانوادگی، نقش بارز و افتخارآفرین در پاسداری از فرهنگ قرآن و عترت داشته، در نشر تفسیر و حدیث گام‌های بلندی برداشته‌اند و امروز که به برکت انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر ایران و جهان می‌درخشد، توجه به جنبۀ الگو بودن بانوان ابرار، بیشتر احساس می‌شود.زنان مسلمان در مبارزات اجتماعی، در عرصۀ سازندگی، در تلاش فرهنگی، در ایمان و اخلاق دینی و فعالیت‌های عبادی و معنوی همیشه فعال بوده‌اند.

در این کتاب که سومین جلد از مجموعه گلشن ابرار بانوان است، به سیره علمی و عملی 14 تن از بانوان جهان تشیع از سده چهارم قمری تا عصر حاضر پرداخته شده است.

بانو سیده نقیه موسوی بغدادی، بانو زبیده خانم قاجار، حمیده ذوالفی، زینب فواز عاملی، پروین اعتصامی، زهره سادات جاهد، امیره فرحات، سید مریم نورالدین، زهره صفاتی، دکتر فاطمه طباطبایی، مریم معین‌الاسلام، دکتر نفیسه فیاض‌بخش و... از کسانی هستند که در این کتاب، زندگی‌نامه ایشان بیان شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما