loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشگاهی که بود: تاملاتی درباره دانشگاه، دانشگاهیان و دانشجویان، مجموعه مقالات، یادداشت ها و گفت و گوها

تاملات صاحب نظران ایرانی در باب آموزش عالی 1

ناشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

نویسنده ناصر فکوهی

ویراستار سمیه صالح نیا

دبیر مجموعه جبار رحمانی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 472

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63117 10003022
196,000 186,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «دانشگاهی که بود...» به خوبی نشان می دهد که در دانشگاه «تعهد اجتماعی» آموزش داده نمی شود چراکه به باور مؤلف، در جامعه ما دانشگاه در غیبت بسر می برد و حضور اثرگذار ندارد. اساتید آنقدر که به فکر ارتقای خود هستند به دغدغه جامعه وقعی نمی نهند. به این اعتبار، تصویر دانشگاه در این کتاب تصویر یک نهاد خنثی است.
و فکوهی برای این ادعای خود اینگونه دلیل می آورد: «دانشگاه درگیر مسایل اجتماعی نیست زیرا درگیر مسایل خودش است. اهالی دانشگاه به جای اینکه در عرصه عمومی مداخله کنند و وارد فضای اجتماعی شوند درصدد شرکت در سمینارهای خارجی هستند، در صورتی که هدف ما از شرکت در سمینارهای خارجی باید حل مسایل اجتماعی باشد.»

آنچه گرد آمده است حاصل بیست سال کار مستقیم و تجربه روزمره ناصر فکوهی در محیط دانشگاهی به عنوان استاد پژوهشگر دانشگاه تهران و سردبیر مجله علمی- پژوهشی در دانشگاه تهران است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما