loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مطالعات فرهنگی دانشگاهی در ایران

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63247 10003022
118,000 112,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب سیر و جریان پژوهش دانشگاهی در ایران با تمرکز بر رشته مطالعات فرهنگی در یک دهه اخیر در دانشگاه های ایران را مورد بررسی قرار داده است.

در این حوزه در ایران فعالیت های کمی انجام شده و پژوهش های جامعه شناسی و انسان شناسی کمتر بررسی شده اند. در این کتاب پایان نامه های این رشته ها و موضوعات آنها بررسی شده و تلاش شده تا خوانش انتقادی به لحاظ روشی و موضوعی به این آثار وجود داشته باشد.

بنابراین در این کتاب، مطالعات فرهنگی در ایران بر اساس پژوهش ها، پایان نامه ها و مصاحبه با فارغ التحصیلان این رشته با خوانش انتقادی بررسی شده است.

کتاب حاضر در 6 فصل سامان یافته و با مقدمه ای درباره مطالعات فرهنگی در ایران آغاز می شود و هر فصل یک میدان تحقیقاتی را مورد بررسی قرار می دهد.
فصل دوم به مطالعات بازنمایی مطالعات فرهنگی در ایران، فصل سوم به تحلیل مخاطب، فصل چهارم به مطالعات میدانی و کارهای اتنوگرافیک در این حوزه و بخش پنجم به مطالعات در بخش های سیاست گذاری فرهنگی در ایران می پردازد.
همچنین فصل پایانی به مشکلات و مسایل تحقیقاتی در رشته مطالعات فرهنگی می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما