loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر جریان شناسی فرهنگی بین المللی معاصر

ناشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

نویسنده محمدرضا دهشیری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 276

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مؤلف درصدد است که از رهگذر بررسی جریان های عمده در روابط فرهنگی بین المللی معاصر، عناصر و معیارهای تحلیلی را در اختیار محققان و دانش پژوهان سیاست گذاری فرهنگی قرار دهد. محتوای کتاب به گونه ای است که به این پرسش پاسخ می دهد که «جریان های فرهنگی موجود در عرصه روابط بین الملل کدامند؟». هدف مؤلف از بررسی و پژوهش در مورد روند کنونی نظام بین الملل در عرصه فرهنگی از بعد نظری، دستیابی به نظریه یا الگوی مفهومی خاص متناسب با تحولات فرهنگی بین المللی و از بعد عملی، شناخت واقعیت های فرهنگی بین المللی در نظام بین الملل است.

کتاب حاضر ضمن مروری اجمالی بر جریان های فکری و فرهنگی ـ بین المللی معاصر، می کوشد تا شمایی کلی و چشم اندازی کلان را از روندهای جهانی فراروی جامعه دانشگاهی و پژوهشگران کشور قرار دهد. ازاین رو عنوان اثر، «درآمدی بر جریان شناسی فرهنگی ـ بین المللی معاصر» نامگذاری شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما