loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفتمان میان رشته ای دانش

مبانی نظری، گونه شناسی و خط مشی هایی برای عمل در آموزش عالی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63296 10003022
208,000 197,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

میان رشتگی ساختار معرفتی نوینی است که از خصلتهای زبانی و معرفتی خاص خویش برخوردار است و از روابط و مناسبات درونی میان عناصر و اجزای آن نظام شناختی، ساختار فکری و قواعد اجتماعی گفتمان جدید دانش شکل گرفته است.

میان رشتگی همچنین برآیند پیچیدگی مسائل، چند وجهی بودن موضوعات، غیر خطی بودن و روابط و مناسبات پیچیده میان پدیده ها و مسائلی است که مستلزم تبیین، تفیم و تحلیل آنها از طریق هم کنشی و تلفین دانش، مفاهیم، روشها و ابزارها و چشم اندازهای گوناگون رشتهای و علمی است.

این کتاب به چهار گفتار و چهارده فصل تقسیم شده است. گفتارهای این کتاب میان رشتگی و گونه شناسی آن، مبانی نظری میان رشتگی، ساختارها و پژوهشهای میان رشته ای، میان رشتگی در عمل را بررسی کرده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما