loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

این هم مثالی دیگر: چهار جستار از حقایق زندگی روزمره

ناشر نشر اطراف

نویسنده دیوید فاستر والاس

مترجم معین فرخی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 118

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63376 10003022
69,000 65,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هشتم سپتامبر ۲۰۰۸ خبری جهان ادبی را لرزاند. دیوید فاستر والاس، نویسندۀ آمریکایی، در ۴۶ سالگی خودکشی کرد. مردی از نسل تلویزیون و عصر هجوم داده ها که می خواست بداند چطور به کمک ادبیات و با خودآگاهی و مشاهدۀ دقیق می توان به لایه هایی از زندگی معنا بخشید که در دنیای سرگرمی، پول و قدرت نادیده می مانند. جستارهای او، فارغ از مضمون شان، بخشی از این تلاش اند؛ تلاش برای وصل شدن به لایه های زیرین آدم ها و جهان، نه با ساده انگاری، که با دیدنِ تام و تمام هیاهوی جهان؛ با بندبازی بر فراز مغاکِ سکونِ پرآشوبِ اشیاء و تجربه ها؛ با آشتی دادن آدم ها با حقایق پنهان زندگی روزمره ، حقایقی که آن قدر به حضورشان عادت کرده ایم که یادمان می رود آن ها را ببینیم .

این حرف ها درباره زندگی پس از مرگ نیست. حقیقت واقعی درباره ی زندگی قبل از مرگ است. درباره ی این که چه طور به سی یا شاید پنجاه سالگی برسید، بی آنکه بخواهید تفنگ روی شقیقه تان بگذارید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما