loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همسایه امامت

پژوهشی درباره زندگی نامه، فضائل و کرامات امامزاده سید محمد علیه السلام، فرزند بزرگوار امام هادی علیه السلام

ناشر خلق

نویسنده محمدحسین مهوری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63381 10003022
29,000 27,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب پژوهشی است درباره زندگی نامه، فضائل و کرامات امامزاده بزرگوار حضرت سید محمد، فرزند امام هادی علیه السلام که در نزدیکی شهر مقدس سامرا دفن شده اند و مزار منورشان زیارتگاه زوار و مورد احترام همه شیعیان می باشد.

این کتاب توسط محقق ارجمند جناب حجت السلام و المسلمین محمد حسین مهوری، با همکاری دیگران به رشته تحریر در آمده است و شامل سه بخش می باشد. در بخش اول به زندگی نامه ایشان پرداخته شده است و در بخش دوم کرامتهای این بزرگوار توصیف شده و در بخش سوم بحثی دقیق و علمی در مورد مساله بداء در امامت ایشان طرح شده که بیانگر جایگاه بلند این عزیز می باشد تا جایی که تا همسایگی امامت پیش رفته اند. مطالعه این کتاب به همه شیعیان و علاقمندان اهل بیت علیهم السلام توصیه می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما