loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آثار و برکات صلوات در کلام اهل بیت علیهم السلام

ناشر آرام دل

نویسنده مسعود ده نمکی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 398

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این کتاب، آیات قرآن و روایات و احادیث درباره صلوات کامل و تعریف معانی و حقیقت وجودی صلوات و حکمت و مواقع و آثار انواع صلوات و چگونگی صلوات چهارده معصوم(ع) گردآمده است تا اولین گام برای شناخت اهمیت صلوات برداشته شود.

این کتاب در دوازده فصل به نگارش درآمده و عناوین برخی از فصول آنها شامل «فلسفه وجودی و شأن نزول صلوات بر رسول الله(ص)»، «در باب وجوب ذکر صلوات»، «انواع صلوات»، «مواقع صلوات»، «اثرات صلوات»، «صلوات خاصه هر کدام از اهل بیت (ع) انبیاء، جبرئیل و مؤمنان» و «چگونه صلوات بفرستیم» است.

در بخشی از این کتاب حدیثی از امام صادق(ع) آمده است که می خوانیم؛ «چون نام پیغمبر (ص) برده شد بسیار بر او صلوات بفرستید، زیرا هر کس یک صلوات بر پیغمبر(ص) بفرستد، خداوند هزار بار در هزار صف از فرشته ها بر او صلوات می فرستد و چیزی از مخلوقات خدا نماند جز اینکه بر این بنده صلوات فرستد برای آنکه خداوند و فرشتگان برای او صلوات فرستند و هر کس در این فضیلت رغبت نکند، قطعاً نادان و مغرور است و خدا و رسول او (ص) از چنین فردی بیزارند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما