loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشنامه مصور ادیان جهان

ناشر سایان

نویسنده میرتل لانگلی

مترجم حامد قدیری | حسینعلی نصراللهی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 72

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

دانشنامه «مصور ادیان جهان» پیرامون ادیان جهان شکل گرفته است و اطلاعاتی درباره پیروان آن ها، اعتقادات، مراسم، زمان شکل گیری و نماد ها و مقدساتشان در اختیار مخاطب قرار می دهد. برخی از این آیین ها آسمانی هستند و پیامبرانی الهی آن ها را به بشر معرفی کرده اند و برخی دیگر زمینی هستند و توسط مردمی عادی رواج یافته اند، اما وجه تمایز همه ی آن ها توسل بر قدرتی بالاتر برای دست یافتن به آرامش و خوشبختی است.

ادیان جهان پرتعداد و متنوع اند. برخی از آنها ریشه ای الهی دارند و پیروانشان معتقدند که رسولانی آیین آن ها را از طرف خداوند آورده اند و برخی نیز زمینی هستند. دانشنامه «مصور ادیان جهان» سعی کرده که از نگاه خود، بطور مختصر ادیان مختلف را معرفی کند. این کتاب نوشته میرتل لانگلی است و با ترجمه حامد قدیری و حسینعلی نصراللهی در انتشارات سایان منتشر شده است.

بدیهی است که برای معرفی ادیان مختلف از جمله مسیحیت، یهودیت و اسلام نیاز به بررسی جامع تر و دقیق تری داریم. علاقه مندان می توانند برای آشنایی کامل با دین مسیحیت و یهودیت به دو کتاب دایره المعارف مسیحیت و دایره المعارف مصور یهودیت، منتشر شده توسط همین انتشارات، مراجعه کنند و در آنجا به صورت مفصل تری با سیر وقایع و اندیشه ها در این دو دین آشنا شوند.
همچنین با مراجعه به دو کتاب دایره المعارف مصور نمادها و نشانه ها و دایره المعارف مصور افسانه ها و اسطوره ها، منتشر شده در انتشارات سایان، مخاطب می تواند با آیین های مختلف به صورت کامل تری آشنا شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما