loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به توان تشکیلات: تصاعد هندسی در فعالیت های فرهنگی انقلابی

5 (1)

ناشر حدیث راه عشق

نویسنده سلمان هاشمیان | جواد جلوانی

ویراستار رضا مردیها

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 349

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63568 10003022
250,000 225,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب با هدف برجسته سازی ضرورت وجود تشکیلات و ارائه قواعد و راهکارهایی برای ایجاد تشکیلات در راستای حداکثر سازی بهره وری و تصاعد هندسی ظرفیت افراد در فعالیت های فرهنگی انقلابی، نگارش شده است.
کتاب از دل هزاران صفحه کتاب، جزوات، سخنرانی های مختلف، ساعت ها مصاحبه با نخبگان این حوزه بیرون آمده است.

مطالعه مباحث کتاب از قبیل ضرورت تشکیلات، وظایف اعضا، مدیریت دانش در تشکیلات، تصاعد هندسی در تشکیلات اسلامی، سلوک تشکیلاتی و مهندسی فرهنگی می تواند شما را در جهت کسب بینشی دقیق و جامع در حوزه تشکیلات، مطابق با نظرات مقام معظم رهبری، جهت ارائه و پیاده سازی در مجموعه و سازمان های مختلف یاری دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدهادی ناظمی

ببخشید چرا قیمت کتاب خدشه داره؟ بعد چاپ 97هست شما قیمت چاپ 98رو زدید ظواهر یه چیز دیگست سفارش میدیم یه چیز دیگه میاد بعد تخفیف هم زدید؟

10 آبان 1398

سلام سعی بر این هست که اطلاعات ثبت شده در سایت براساس اطلاعات آخرین چاپ کتاب ها باشد، در برخی موارد اطلاعات به روز نشده است و کتاب های ارسالی براساس قیمت فروخته شده از طرف ناشر یا مراکز پخش در سایت به فروش می رسد.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما